🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سفره هاى خالى ٢

(ثبت: 243729) دی 3, 1400 

 

اينهمه کژدم كه از نيشش ز پا افتاده اند
اينهمه موشى كه بر انبارها افتاده اند
ديگر از سختى نخواهم گفت بازا و ببين
روشن است نامردها بر خان ما افتاده اند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نقدها
  1. درود بر شاعر
    بیت اول عالی است و لایک من برای بیت اول است که هنوز ناتمام مانده عزیز
    چون شما وقتی می گوید: اینهمه موشی که در انبارها افتاده اند،) بعدش حتماً ویرگول می خواهد و ويرگول می گویدصبر کن تا نتیجه بگيرم / اما نگرفته
    مسئله ی دیگر اينکه در خوانش مصراع چهارم ( روشن است نامردها بر خان ما افتاده اند) به کلمه (است) آسیب می خورد و (اس) خوانده می شود/ برای من که اینطور بود حالا شما هم خودتان یک بار بخوانید.
    از جسارتی که می کنم عذر می خواهم

    • هزاران سلام و سپاس تقديمتان
      بينهايت از توجه و محبت شما ممنونم
      و كاملا واضحه كه سروده هاى حقير در قالب صنايع نمى گنجه و عدم توانايي من در رعايت موارد مشخص بسيار ضعيفه
      به هر صورت عمده ى هدف من بيان حقايق در قالب آواى حقگوئى هست و انتقال حقايق به كالبد بى تفاوت عده اى كه بخواب رفته اند
      اميدوارم ابيات اين حقير هرچه در شكل قضيه اشكال داشته باشد ، در مفاهيم ارزشمند و آگاهى بخش باشد
      در نهايت از همه ى اديبان از تحمل اشكال در شكل اشعارم عذرخواهى مى كنم
      برقرار و شادمان باشيد به مهر الهى

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 3, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . گاه فردی با یک کلمه و یک نگاه حکیمانه
    . بیش از یک کتاب حرف میزند
    . و این سروده کوتاه می تواند فریاد ملیون ها
    . انسان در بند باشد
    . استاد بزرگوار و شاعر مردمی از تبار حکیم توس
    . بمان و بتاب چونان خورشید آزادی 🌺🌿🌹🌿🌺

  2. درود🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا