🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سلطان جهانم من ،اسطوره ایرانم

(ثبت: 212313) مرداد 7, 1398 
سلطان جهانم من ،اسطوره ایرانم

من زاده این خاکم ،سلطان سلاطینم
در خاک وطن دارم من مالک دورانم

جان و دل پاکم بین در خاک اسیر افتد
سلطانِ جهانم من ،اسطوره ایرانم

فرزند خلف را بین یوسف صفتی باشد
من زاده اجدادم پرورده ایمانم

فانی نشود باقی باقی نشود فانی
خالق کُندم خَلقی من خالق ابدانم

آن جاست حریم قدس عاشق شده ام یارا
عشقِ دلِ والی بین ،رکنی است ،ز ارکانم

در خانه گیتی بین مدهوش و حزین افتم
ای خسروِ والا طبع ،دل پاک ،چو بارانم

لطفی که کنی این است از خاک بَری ما را
ای والی دوران ها ،دیری است که مهمانم

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. امیر جلالی

    مرداد 7, 1398

    اثری که پایه اش بر پرواز و هجرت باشد. با آنکه دل بریده از جایی…
    جناب بایبوردی عزیز ، دوست و همراه گرامی زیبا بود و دلنشین نیز … درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 7, 1398

      سلام

      استاد جلالی ارجمند

      سپاس از همراهی تان …

      شادکام باشید.

      🍃🌷🍃🌷🍃

  2. جواد مهدی پور

    مرداد 7, 1398

    سلام و احترام محضر استاد بایبوردی عزیز

    شعر پاکتان را خاندم

    عالی سرودید

    لذت بردم

    آسمانی ست این اثر خوب
    💐💐💐💐💐💐💐

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 7, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب مهدی پور بزرگوار

      سپاس از همراهی تان…

      ممنون از نگاه زیبایتان

      در پناه ایزد منّان💐

      🌸🍃🌿🌿🍃🌸

  3. عظیمه ایرانپور

    مرداد 7, 1398

    درود بر شما
    روان و زیباست
    ودچار تعقید مفهومی که در سرودهای قبلی شما حس کرده بودم هم نبود🌷👏

    فقط مصرع هشتم یا تو وزن نبود
    یا من نتونستم درست بخونم

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 7, 1398

      سلام

      سرکار خانم ایرانپور ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      با نکته نظر زیبایتان …

      مصرع هشتم : بر وزن / مفعول مفاعیلن مفعول مفاعیلن

      خا / لق / کُ / نَ / دم / خَل /قی/ من/ خا / لِ / ق / اب / دا / نم
      تن / تن / ت / ت / تن / تن / تن / تن /تن / ت / ت / تن / تن /تن

      سپاس

      🌸🌺🌷🌺🌸

  4. درودها جناب بایبوردی

    زنده باشید انشاءالله 🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 8, 1398

      سلام

      جناب کاظمی ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      🌈🌈🍃🍃🌿🌿💐💐

  5. طارق خراسانی

    مرداد 8, 1398

    سلام و درود بر استاد گرانمهرم

    شعری زیبا و ضربی و خوش آهنگ
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 8, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی زرنگار

      سپاس از همراهی با نظر زیبایتان

      در پناه حق

      🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

  6. علی معصومی

    مرداد 8, 1398

    سلام و درود
    🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    بسیار زیباست

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 9, 1398

      سلام

      استاد معصومی عزیز

      ممنون از همراهی تان

      🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا