🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سمبوسه

(ثبت: 253154) آبان 26, 1401 

 

درد هایم را
لای سمبوسه گذاشتم
پاییز قورتشان دهد
فکری
به ذهن برگها نمیرسد

 

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

نظرها 13 
  1. زهرا آهن

    آبان 26, 1401

    درود بر تو فاضله جان

    چشمه ذوقت جوشان

    پایدار باشی🌷🌺🌸

  2. جواد مهدی پور

    آبان 26, 1401

    کوتاه ولی ژرف

    زیبا ست

    لذت بردم از شعر پاکتان

    زنده باشید به مهر بانوی هاشمی گرامی

    💐🍃🙏👏👏👏👏👏

  3. طارق خراسانی

    آبان 26, 1401

    سلام دخترم

    دیر به صفحه ات آمدم ولی آمدم

    کوتاه های تو همه زیبا هستند.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

    • فاضله هاشمی

      آبان 26, 1401

      سلام سپاسگزارم استاد…
      خوش آمدید مهربان🌺

  4. صفا یغمایی

    آبان 26, 1401

    🍃🍃🍃🌺🌺🌺💐💐

  5. مهرداد مانا

    آبان 26, 1401

    سلام
    دقیقا متوجه ارتباط پاییز و سمبوسه نشدم . و این که قلم شما چون به بدعت و ایجاز ، اصرار دارد ، قلم موفقی خواهد شد .

    • فاضله هاشمی

      آبان 27, 1401

      درد هایم را لای سمبوسه گذاشتم و به خورد پاییز دادم
      سپاس از شما 🙏🍃

  6. درود ها بانو
    زیبا است
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  7. مهدی سیدحسینی

    آذر 1, 1401

    درود بر شما
    با آرزوی توفیق الهی 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا