🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سهمی اندک

(ثبت: 234361) آذر 19, 1399 

 

مرا ببخش اگر…
از خانه‌ای که تو در آن نیستی!
و از پنجره‌هایی که بسته اند، بیزارم!
دیگر،
عطرِ هیچ یاسی
دلخوشم نمی‌کند…
نه،
نه!
مرا ببخش که،
هیچ اتفاقی؛
هزارتوی تکه تکه ام را
بیدار نمی‌کند!
من،
نیمه‌ ای در خود فرو رفته‌ام
و این قرص‌های لعنتی هم،
کاری از دستشان بر نمی‌آید!
مرا ببخش…
که با لبخندِ خیالی ات نمی‌رقصم
و تنها
تکیه می‌دهم،
به دلتنگی هایم!
این روزها؛
فکر می‌کنم
به تمام روزنه هایی که؛
سهم اندکم
از تمامِ روشنی بود!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 19, 1399

    سلام
    فرصت عشق دست داد تا امروز اشعار عزیزانم را به دقت بخوانم
    محشر بود
    آفرین
    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👌🌿

    • سعید فلاحی

      آذر 20, 1399

      عرض ادب و احترام استاد طارق ارژمند

      سپاستان که منت نهادید و سوز دل حقیر را خواندید

      پیروز و پاینده باشید

      🌹🌷🌺🌸در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا