🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گانی عاشورایی

(ثبت: 13226) بهمن 9, 1397 

1. سرِ نیزه است ارباب
حال رباب خراب
و رقیه بی تاب!.

2. تشنه نبود حسین
او کشته شد ز کین
برای حفظِ دین.

3. سرِ آفتاب به نی
سِر قرآن به خون
فریاد ز این جنون!.

4. السلام ای خورشید
ای برادر رشید
ابوالفضل العباس.

5. سوی فرات شد راهی
قمر بنی هاشم
برخواست ز حسین آهی.

6. با تو در سرها سر در آوردم
ای حسین تو شدی آبرو من را
گرچه تنت را بی سر آوردم

7. دشت بلا هست پر دشنه
تن های بی سر با خون شسته
و کودکان مضطر لب تشنه

8. شاعر آیینی ام
یعنی من حسینی ام
السلام یا حسین.

9. اول راه با حسین
آخرش هم یا حسین؛
او است مصباح دین.

10. گودال قتله گاه
و زینب کبری
سر میدهد آه پشت آه.

 

 

سعید فلاحی

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 9, 1397

    درود بر شما
    سه گانی سوم زیباست
    اجرتون با مولا@};-

  2. مازیار نژادیان

    بهمن 9, 1397

    درود بر شما

    واینکه زیبا بود@};-@};-@};-@};-@};-

    • زانا کوردستانی

      بهمن 21, 1397

      درود
      و زیبا میبینید ای زیبا پسند

      سپاس

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا