🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گانی هایی برای حضرت معصومه(ع)

(ثبت: 211810) مرداد 29, 1398 

سه گانی هایی برای حضرت معصومه(ع)

– خواهر شه خراسان:
حرفهای نگفته بسیارند،
بغضهای نهفته بی پایان؛
دریاب خواهر شه خراسان(ع)

– خاک قم:
قم را که مدفن دخت کاظم است
خاک اش بوی گل یاس می دهد
معصومه حسی پر احساس می دهد

– معصومه(ع):
معصومه با عصمت عجین است
از غربت اخو اندوهگین است
او خواهر نور هشتمین است

– خواهر خورشید:
او خواهر خورشید و ماه است
شیعه را قم قبله گاه است
از لطف و مهر معصومه

– قطعه ای از بهشت:
بانو! تو از اهل کریمان بهشتی؛
از برکت وجود نازنین ات
قم را قطعه ای از بهشت نوشتی

– کلید قفلها:
میان این همه درهای بسته،
کلید قفلهای آسمانی:
تو خواهر رضا جانی.

– پناه:
خواهم بدانند اهل حجاز
در قم شیعه بودن گناه نیست
جز بارگه فاطمه هیچ پناه نیست

– قبر بانو:
چون ماه می درخشد
زد روی دست خورشید
گنبد و قبر بانو

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    مرداد 29, 1398

    🌿👏👏👏🌹

    • سعید فلاحی

      شهریور 11, 1398

      درود استاد معصومی

      🙏🙏🙏🙏

  2. رسول رشیدی راد

    مرداد 29, 1398

    با سلام و درود خدمت شما
    عیدتون مبارک
    استفاده کردیم
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      شهریور 11, 1398

      🌹🌷🌺🌸🙏👏👏سپاس از حضورتان

  3. محمدعلی رضاپور

    مرداد 29, 1398

    عید بر عاشقان مبارک باد🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا