🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گانی هایی برای دهه فجر

(ثبت: 13225) بهمن 11, 1397 

¤ پیچیده در هوا
عطر خوش گلاب
طلوع کرده خورشید انقلاب.

¤شوری شده به پا
روییده لاله ها
بر خون شهدا

¤ جاری شده ز نور
صد چشمه ی روان
از انقلابمان.

¤ در گوش غنچه گفت
آمده نو بهار
باید دیگر شکفت.

¤ دیو زشتِ سیاه
رفت از دیار ما
شیرین شد روزگار ما.

¤ در کوچه های شهر
غوغای دیگر است
فریاد الله اکبر است.

¤ امام ایرانیان
آمد ز راه دور
در هاله ای ز نور.

¤ دنیای تار ما
دیگر چه روشن است
چون ماه بهمن است.

 

سعید فلاحی

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 15, 1397

    درود بر شما
    سه گانی سوم و آخر زیباست@};-

    • زانا کوردستانی

      بهمن 21, 1397

      درودتان..
      سپاس از شما

      🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌺🌺🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا