🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گانی هایی برای ماه

(ثبت: 250387) شهریور 1, 1401 

 

ماه زیباست
مثل یک گهواره پیداست
ماه آیا فکر فرداست

صبح شد
رفت ماه خوابید
زان طرف خورشید تابید

ماه کامل شبیه توشد
تو شبیه یک گل سرخ
عاشقم من برآن لب سرخ

ماه ها در انتظارم
تا ببینم روی یارم
باشد این همّیشه کارم

ماه در آسمان رقصید
هر ستاره به دور او چرخید
شب ستاره باران شد

ماه را دیدم
به یادت افتادم
تو ماه من هستی

ماه من که می تابد
غصه هایم تمام می گردد
دل من شاد می گردد

شب که می آمدم به دنبالت
ماه دنبال من آمد
راه را روشن کرد

آسمان که به رنگ آبی هست
ماه دارد چه رنگ زیبایی
رنگ ماه است رنگ مهتابی

آسمان (تنها،فقط)یک ماه دارد
کوچه ی مارا ببین
چند ماه دارد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. شهریور 1, 1401

    ماه کامل مثل او شد
    او شبیه یک گل سرخ
    عاشقم برآن لب سرخ😊

  2. علی معصومی

    شهریور 1, 1401

    🔶️🔶️🔶️
    درود ها ارجمند
    🔷️🔷️🔷️
    🌿🌹🌿🌹

    • الیاس امیرحسنی

      شهریور 1, 1401

      درود برشما
      سپاسگزار لطف شما هستم 🌺🌺🌺🌺

  3. محمدعلی رضاپور

    شهریور 2, 1401

    سلام و درود و خدا قوت
    زیبا سروده اید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا