🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گانی هایی برای پیامبر(ص)

(ثبت: 13227) بهمن 10, 1397 

1. او که هست مقتدای من
سرور و سرآمد است
ختم المرسلین محمد است.

 

2. بر ماه جمال محمد رو دارم
در روز سخت رسوایی ها
با نام محمد آبرو دارم.

 

3. آسمان و زمین را احترامی
آئینۀ حسن ذوالکرامی
حقی و حقیقت را سلامی.

 

4. محمد خاتم است و سرآمد
به حُسن خلق او زبانزد
معدِن ٱلرَّحمه است محمد(ص)!

 

5. خورشید و مه و ستاره آمد به سجود
دستان تو باب توحید گشود
میلاد تو پشت جاهلیّت بشکست.

 

 

سعید فلاحی

°¤————————————————————–¤°

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 10, 1397

    سلام و درود@};-@};-@};-@};-@};-

  2. بهمن 10, 1397

    @};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا