🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گانی 3

(ثبت: 13219) بهمن 5, 1397 
سه گانی 3

1. دل من تنها نیست
با درد میکند درد دل
درد من تنهایست.

 

2. بی گمانم باران،
از شعر لبریز است
چون غزل شورانگیز است.

 

3. غصه ها بسیار است
دلخوشی هایم کم
خانه ات آباد غم.

 

4. هیچ طاقت ندارم
در چند قدمی تو
در زندان فراق گرفتارم.

 

5. خنده ها، بوسه ها، بعد سختی؛
عاشقی مساوی است با بدبختی
لعنت به این شور بختی.

 

6. همیشه در تکرارم؛
بسیار می گویم
دوستت می دارم.

 

7. مرا بازی می‌دهد،
مرا راضی می‌کند؛
عشق یکه‌تازی می‌کند.

 

8. من از شدت دلتنگی ام
سخن می گویم
تو آخر کجا جویم؟

 

9. با تو بودن خوش حالی بود
وصال تو
عجب آرزوی کالی بود!

 

10. سر رفته حوصله ام
از دوری توست
که پر گِله ام.

 

°¤————————————————————–¤°

سعید فلاحی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا