🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوختم باور نداری؟

(ثبت: 249607) مرداد 7, 1401 
سوختم باور نداری؟

 

شاعری در آتشِ تفسیرِ چشمانت نوشت

سوختم باور نداری شعرِ من را بُو بکش!

 

ــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضالاهیجی
ساکوتی.هند
ــــــــــــــــــــــ

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا