🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سودای تو

(ثبت: 217514) دی 2, 1398 

 

– سودای تو:

باغ عمرم بی گل رویت هیچ صفایی ندارد
گل زیاد است ولی گل چون تو که زیبایی ندارد
چون تو باشی، به من بیم تنهایی هیچ نبود که
جز هوای کویت که دل دگر سودایی ندارد.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سلام

    استاد فلاحی عزیز

    گلی زیبا در بین گلهای رنگارنگ …زبانزد …

    زیبا و دلنشین

    تقدیمی :

    عمر را چون باغ فرضی ای رها
    جلوه زیبایی رُخی را برملا

    گر به تنهایی نشستم گوشه ای
    باغِ عمری را تماشا کی فنا

    ولی اله بایبوردی

    02 / 10 / 1398

    🌈🌈🌸🌺🌷🌺🌸🌈🌈

    • سعید فلاحی

      دی 3, 1398

      سلام و درود🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌷🌺🌸شادکام باشید

  2. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر جناب آقای فلاحی
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا