🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سودای سر

(ثبت: 5855) فروردین 29, 1397 

سری دارم که سودایش تو هستی
 دلی پردرد که درمانش تو هستی

به عشقت  شد دلم لبریز مستی
شدم من عاشق  یکتاپرستی

کنم شکرت خداوندا که هرگز
 در رحمت به روی من نبستی
????????97/1/19????????????????????
#فاطمه_اکرمی_دلنگار 
 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):