🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوشیانت

(ثبت: 255441) بهمن 6, 1401 
سوشیانت

 

چندی‌ست که بی لعلِ لبت گم شده‌ام

محروم از آن شــرابِ در خُــم شده‌ام

با همّتِ عـــالیِ فـــراقت به خـــدا

انگشت‌نمـــایِ خیـــلِ مردم شده‌ام

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

اقتباس از شعرِ
جنابِ مروجِ همدانی گرانقدر

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود جناب دکتر مدهوش ادیب گرانقدر

    وقت بخیر

    از کوچک نوازی و بزرگواری شما عزیز دل سپاسگزارم

    سلامت باشید
    و قدر تواضع و خوبی خودتان را بدانید

  2. سلام و درود
    شب خوش

    لطف و منت بر بنده دارید
    بزرگوارید و مهربان

  3. سلام و درود استاد یغمایی گرانقدر
    شب خوش

    از لطف استادانه و بزرگواری همیشگی حضرتتان سپاسگزار و خاکسارم

    التماس دعا

  4. سلام و درود
    شب خوش
    از لطف حضور و مهربان نگاه و ره‌آورد و هدیه‌ٔ شما سپاس‌گزارم

    سلامت باشید و سعادتمند

  5. سلام و درود جناب استاد یغمایی

    شب خوش

    سپاسگزار و خاکسارم

    عاقبت بخیر و سلامت و سعادتمند باشید