🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوژه

(ثبت: 270795) تیر 13, 1403 

 

ما همه يك سوژه از اين خطه ايم

افت و خيزى در دل اين بركه ايم

بوى مرداب و هزاران مار و مور

شيشه اى بشكسته تكه تكه ايم

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. امیر راهین

    تیر 13, 1403

    درود شعر تان زیبا بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا