🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سيل غم

(ثبت: 243933) دی 11, 1400 

 

كم كمك مرغ دلم با سيل غم دمساز شد
عاقبت بيچارگى هاى دلم آغاز شد

چون طلب كردم بياشامم ز جام مهر دوست
با سرانگشت نجيب عشق راهم باز شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 11, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . استاد گرانمهر مانند همیشه کوتاه . . شیوا و زیبا
    . سروده اید . . 🌺
    . روزگارتان شاد و خرم باد 🌺🌿🌹🌿🌺

    • بينهايت ممنونم گرانقدر
      برقرار باشيد و شادمان

      🌸🌺🌷🌹❤️💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا