🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سپکو ۰۲

(ثبت: 209380) اردیبهشت 16, 1398 
سپکو ۰۲

◇ #شعر

شعرهایم را تمام بخوان
شاملو برای آیدا
من به هوای تو
شاعر شعر چشمهایت شده ام

◇ #شب

چادر سیاه شب
گیسوی توست
آنگاه که از سر می گشایی
در شب روسری را

◇ #لبخندت

لبخندت مهمانم می کند
به سیب های سرخ گونه ات
آه کاش هیچگاه
دریغ نکنی از من
لبخندت را

◇ #خیال

خیال ام خیس شد
از شرجی خاطره هایت
امید به باران آمدنت دارد
مزرعه ی خیالاتم

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
ZanaKORDistani63@

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 16, 1398

    سلام و درود

    خیلی خوب است
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 17, 1398

      درودتان استاد طارق خراسانی

      سپاس شما را

      🌹🌹🌹🌹

      در پناه خدا، شادکام باشید

      🌺🌸🌺🌸🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا