🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سپکو ۰۳

(ثبت: 209382) اردیبهشت 17, 1398 

●#ماه

قرص روی ماهت
مسکنی است
بر تمام دردهای ماه‌ و سالم

●#کلام

و عشق کلامی است
که جاری میشود
در چشم
نه در کلام

●#خاطر

نه عکس هایت خاطره شد
نه حرف هایت
اما لامصب
بوی عطرت
از خاطرم نمی رود هرگز.

●# گندم

بوی مزرعه‌ی گندم می‌دهد
شانه‌هایت
تمام بی‌خوابی‌هایم،
تقصیر توست و
خشکسالی گندمزار تن ات.

●#بخت

بخت من باشی و
تو نباشی
چه بگویم از اين همه بدبختی

#سپکو
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
ZanaKORDistani63@
mikhanehkolop3@
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا