🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سپکو ۰۶

(ثبت: 209387) اردیبهشت 19, 1398 

#بهار

بهار از راه می آید
و بلبل بر شاخه
بخت مرا می خواند
که بسته به بهار آغوش تواست

#سفره

سفره ی هفت سین آماده است
و چشم انتظارم
پیش از آن که بهار بیاید
کنار سفره بی تاب هم باشیم

#بهار

بر چال گونه بهار
بوسه زد زمین عاشق
و بر گوش شاخه ی درخت
آرام گفت هی
عید نوروز آمد
دست در دست بهار

#خیال

خیال بهارانه گرفته خانه ام
سفره هفت سین بچین
گندم را سبز کن
در کاسه لاجوردی مادر
ماهی قرمز سر به هوا را
به میهمانی تنگ خیالم بیاور

#سیاه

سیاه شد، کتری
روی سنگ چین اجاق
و پشت پرچین تو، من!
چیزی درونم قُل قُل می کند
که روزگارت را سیاه خواهد کرد.

#سپکو
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

 

نظرها
  1. درود برشما………..🌿🌺🌷🍃🌹🌿🌷🌷🌷🌿🌺🌺🍃

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 20, 1398

      درودتان جناب استاد انصاری

      پاینده باشید انشاالله

      👏
      👏
      👏
      👏
      👏
      👏

  2. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 21, 1398

    درودها بزرگوار

    به قول بیگل بزرگ

    بهار حضور تو است بودن تو . . .

    و اینکه قشنگ بود

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا