🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سپکو ۰۷

(ثبت: 209389) اردیبهشت 22, 1398 
سپکو ۰۷

#زایش

زایش زمین نزدیک است
شعرهایم را که بکاری
این زمستان
بهار می زاید

#سفره

سفره ی هفت سین آماده
و چشم انتظاری هایم پابرجا
بیا پرستو مهاجرم
بیات شده است
سفره پر از نان گندم مان

#بهار

بر چال گونه بهار
بوسه زد زمین عاشق
وبرگوش شاخه ی درخت
آرام گفت هی
عید نوروز آمد
دست در دست بهار

#سفره

سفره ی هفت سین آماده
و چشم انتظاری هایم پابرجا
برگرد ای رفته از کنارم
بیات شده است
سفره پر از نان گندم مان

#خیال

خیال بهارانه گرفته خانه ام
سفره هفت سین بچین
گندم را سبز کن
در کاسه لاجوردی مادر
ماهی قرمز سربه هوارا
به میهمانی تنگ خیالم بیاور

#سپکو
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
ZanaKORDistani63@

 

 

 

 

 

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 22, 1398

    درودها و اینکه زیبا بود 🌹🌹🌹🌹🌹

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 22, 1398

      درود و ادب

      سپاسگذارم

      موفق و موید باشید انشاالله

      👏
      👏
      👏
      👏

  2. اکبر رشنو

    اردیبهشت 22, 1398

    درودتان

    عالی و ارجمند🌺🌺🌺

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 22, 1398

      “`{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}

      درودتان شاعر فرهیخته

      سپاستان و احسنت

  3. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 22, 1398

    سلام و درود آقای فلاحی
    طاعت قبول حق
    🍃🍃🌿🌿💐💐🌺

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 23, 1398

      درودتان استاد بایبوردی

      سپاسگذارم

      طاعات و عبادات حضرتعالی قبول درگاه حق
      التماس دعای خیر

      در پناه خدا🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا