🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سپکو ۰۸

(ثبت: 209391) اردیبهشت 21, 1398 
سپکو ۰۸

#اسفند

چه اسفندها دود کردیم!
برای تو ای فروردین
که گفتند این روزها می رسی
عید نوروز
بعد از اسفند.

#بهار

زد بوسه بر زمین بهاران
برخواست نوروز
بر شاخه ی درخت زد
که هی، آمد بهار

#سفره

سفره ی هفت سین آماده
و چشم انتظاری هایم پابرجا
بیا پیش از آنکه
بیاست شود
سفره ی دیدارمان

#خانه

خیال بهار گرفته خانه ام
از همه بدی
دلت را که تکاندی
بیا به خانه ام

#تب

زمین تب دار بهار شد
پیدایت نیست
جاده هم به انتظارت
تب کرده

#سپکو
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
ZanaKORDistani63@
mikhanehkolop3@
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 21, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 22, 1398

      درودتان

      ممنون از شما

      موفق و موید باشید

      💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐

  2. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 21, 1398

    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 22, 1398

      درود بی پایان

      سپاسگذارم برادر عزیزم

      موفق باشید

      🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

  3. درود برشما🌺🌺🌺🌺🌺

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 22, 1398

      سلام و عرض ادب و احترام استاد انصاری

      🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

      سپاس شما را

      🌹

  4. فریبا نوری

    اردیبهشت 22, 1398

    چه اسفندها دود کردیم!
    برای تو ای فروردین
    که گفتند این روزها می رسی

    سلام
    اول این که فکر می کنم باید این جا تمام شود شعر
    دوم این که خیلی زیباست . تلویحی که در نیامدن فروردین هست علیرغم اسفند دود کردنمان.

    🌷🌷🌷

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 22, 1398

      درودتان

      ممنون از راهنمایی شما

      البته سبک این اشعار
      سپکو یا سپید کوتاه است
      که در اول و آخر هر فصل یا خط شعر یک کلید واژه که تنها کلمه ی تکراری مجموعه شعر است می آید

      🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸👏👏👏👏

  5. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 22, 1398

    درود تان

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 22, 1398

      “`{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}

      درودتان شاعر فرهیخته

      سپاستان و احسنت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا