🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سپکو ۱۰

(ثبت: 209395) اردیبهشت 24, 1398 
سپکو ۱۰

◇ #چشم
حوض چشمانم
پر از ماهی های اشک شد
وقتی فهمید
دیگر نمیبیند چشمانت را

◇ #بهار

بهاران نگاهت پیداست
وقتی فروردین ماه حضورت را
با لبخندی
تحویل می دهی
به گل های همیشه‌بهار

◇ #کوچه ها

در کوچه‌های یادم
هر شب می گذری
و من پرسه میزنم
به دنبال ات
کوچه های شهر را

◇ #گم

سایه ام گم شد
به پای زنی که
جوانی اش را در راه من
گم کرده است

◇ #خیال

خیال آمدنت
چندی است
خیالاتی ام کرده است

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
ZanaKORDistani63@
سپکوسرای میخانه
کانال شعرهای سپکو(سپید کوتاه) سعید فلاحی(زانا کوردستانی)
https://t.me/sepkomikhaneh
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

 

نظرها 17 
  1. اردیبهشت 24, 1398

    چندگانه ای زیبا و اثر گذار بود و بهره بردم و درود بر شما

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 25, 1398

      درودتان

      ممنون و سپاسگذارم

      موفق و موید باشید

      💐 💐
      💐 💐
      💐 💐
      💐 💐
      💐 💐

  2. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 24, 1398

    درودها سعید عزیز

    غم نهان و احساسی طوفانی بود در نوشته امروزت

    امید که در ساحل مهر و آرامش شاد زی 🌹🌹🌹🌹🌹

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 25, 1398

      درود بی پایان

      سپاسگذارم برادر

      🌹🌷🌺🌸

  3. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 24, 1398

  4. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 24, 1398

    سلام و درود آقای فلاحی گرامی

    پر از احساس با نجوای درونی

    🌿🌹🌷🌷🌹💐

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 25, 1398

      درودتان استاد گرامی
      سپاسگذارم

      موفق و موید باشید انشاالله

      🌹🌷🌺🌸

  5. مستانه دادگر ( ماهور)

    اردیبهشت 24, 1398

    سلام و درود

    عالی و ارزنده مثل همیشه….لذت بردم

    زنده باشید به عشق💐🌿💐🌿💐🌿💐

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 25, 1398

      درودتان سرکار خانم دادگاه

      سپاسگذارم

      🌹🌷
      🌺 🌸
      🌹🌷
      🌺 🌸
      در پناه خدا

  6. طارق خراسانی

    اردیبهشت 24, 1398

    سلام و درود

    از قدرت شاعرانگی ات حظ کردم

    آفرین

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏🌿

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 25, 1398

      سلام و عرض ادب استاد طارق خراسانی

      سپاس شما را

      🌹 🌹
      🌹 🌹
      🌹 🌹
      🌹 🌹
      🌹 🌹

  7. حبیب رضائی رازلیقی

    اردیبهشت 25, 1398

    سلام بر شما استاد فلاحی عزیز

    شعری شایسته تحسین

    احسنت به شما که اینگونه روان
    و پر معنی میسرایی

    طیب الله🌺🌸

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 25, 1398

      درودتان استاد رضایی

      سپاس شما را

      منتشر نهادید و سروده هایم را خواندند

      ممنون

      🌹🌷🌺🌸

  8. مهدی صادقی

    اردیبهشت 25, 1398

    درود
    احسنت
    موفق‌باشید

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 25, 1398

      درودتان

      ممنون

      🌹🌷🌺🌸
      🌹 🌷 🌺 🌸
      🌹 🌷 🌺 🌸

  9. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 25, 1398

    سلام و عرض ادب

    ممنون از شما

    ارسال شد

    موفق و موید باشید انشاالله

    👏 👏 👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا