🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سپکو ۱۱

(ثبت: 209397) اردیبهشت 25, 1398 

◇#خاطر

خاطر ات
عشقه وار
پیچیده بر خاطر ام

◇ #دست

دست به سر نمی شود دیگر
کودک لجباز خاطرم
یک ریز بهانه می گیرد
دستانت را

◇ #پا

پایبند تو بودم
چون که رفتی
از پا در آمدم

◇ #لنگ

لنگ است پای رفتنم
همسفر من شو
جهانم بی تو
لنگ می زند

◇ #زخم

زخم برداشت
درخت عمرم
از زخم زبان تبر تنهایی

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
ZanaKORDistani63@

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 25, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹

  2. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 25, 1398

    سلام و درود آقای فلاحی گرامی

    زخم برداشت
    درخت عمرم
    از زخم زبان تبر تنهایی

    پایدار باشید

    🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا