🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سکته ی ناقص

(ثبت: 214468) مهر 3, 1398 

سکته ی ناقص:

آخر ﺗـﻮ ﻧﯿﺎﻣﺪﯼ ﻭ ﻣﻦ ﺗﺐ ﮐﺮﺩﻡ
ﺍﺯ داغ ﺗـــﻮ ﺳﯿﻨــﻪ‌ ﺭﺍ ﻟﺒﺎﻟﺐ ﮐﺮﺩﻡ
ﻓﺮﯾـــﺎﺩ ﺑﻠﻨﺪ “ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ” ﺑﻮﺩ
آن ﺳﮑﺘﻪ‌ی‌ ناﻗﺼﯽ ﮐﻪ ﺩﯾﺸﺐ ﮐﺮﺩﻡ.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    مهر 4, 1398

    درود هنرمند
    قلمتان همواره سبز
    مانا باشید بزرگوار💐

    • سعید فلاحی

      مهر 6, 1398

      درود بی پایان

      ممنونم

      🌹🌷🌺🌸در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا