🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سکوت

(ثبت: 3803) فروردین 19, 1396 

تمام شب صدای من نگاه عارفانه شد

اشاره های چشم تو ردیف شاعرانه شد

در این دقایقم اگر سکوت می کنم تورا

غزل به شوق وصل ما به دفترم روانه شد

سپرده ام تمام خود به شانه های عاشقت

سکوت شعر و این قلم دلیل محرمانه شد

نگاه کن به چشم من که نت دهد به شعر من

قلم به رقص شعر ما ترنمی شبانه شد

گمان کنم که حس من به واژه میکشد تورا

حلول روح شاعرت بر این قلم بهانه شد

تو سوژه ای دوباره ای به روزگار شعر من

حضور بی بهانه ات شبیه یک ترانه شد

به آرزو رسیدنم تمام شعر من شدو

رها شد از دلم غمم سرود شادمانه شد

مسعود رستمزاد

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 19, 1396

    احسنت بر شما

  2. مينا امينی

    فروردین 19, 1396

    درود

    مانا باشید و موفق

  3. سحر جهانی

    فروردین 20, 1396

    به آرزو رسیدنم تمام شعرمن شد و

    رهاشدازدلم غمم سرودشادمانه شد

    درودبرشماجناب رستمزاد. ……

    بسیارعالی….

  4. طارق خراسانی

    فروردین 20, 1396

    سلام و درود 

    غزل بسیار زیبایی ست 

    لذت بردم 

    تو سوڑی دوباره ای مد نظر شما بوده ولی در هنگام تایپ  الف ااضافه شده است

    در پناه خدا

    • مسعود رستمزاد

      فروردین 22, 1396

      سلام استاد

      سپاس فراوان از توجهتون

      استاد عزیز با توجه به رعایت وزن مفاعلن مجبور بودم سوژه ای بنویسم

      ت.. سو..ژ..ای

      م… فا… ع .. لن

      ولی تو سوژه ی دوباره ای… طبیعتا زیبا می‌شد

      ممنونم از توجهتون استاد 

  5. معصومه عرفانی

    فروردین 30, 1396

    سلام بسیار زیبا سرودید

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا