🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیانورِ سناتورِ نقّاشے

(ثبت: 259299) اردیبهشت 16, 1402 
سیانورِ سناتورِ نقّاشے

قنوتِ صندلےِ چوبـے
بر سرِ مزارِ موریانه‌‌‌ها
ویرایش ڪرد لبخندِ باد را!

 

قلم‌مو
زمینگیر
رنگ
شایعۂ زمستانِ بوم را باور
وَ چاشنےِ چشمِ نقّاش
هم‌قدمِ ڪاش
وقتِ مزمزهٔ دهان‌درّهٔ ڪمدِ سوژه
استوانه‌‌ذات
زد دست و پا!

 

صندلےِ چوبـے
چهارزانو نشست
مانندِ ششدانگِ شیشۂ ڪم‌تماشا
بـے ڪےِ ڪلیشہ
براےِ همیشہ شڪست!

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے.هند
ــــــــــــــــــــــ