🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیم آخر

(ثبت: 244681) بهمن 3, 1400 

💙💙💚💚💚💙💙
سیم آخر
صبح آمد و آفتاب از خاور زد
بر کلبه خفتگان شتابان سر زد
در صبح دل انگیز زمستان آمد
ناگاه یکی دو حلقه ای بر در زد

گفتا که تو آدمی و خیرالبشری
از جمله کائنات احسن تو سری
تو گنج گرانبهایی و گوهر خود
زینهار مزن به سنگ هر بد گهری

هشیار چو شد “یگانه” از مستی دوش
ناگاه بر آورد یکی بانگ خروش
ساز دل خود به سیم تا آخر زد
بنواخت نوای نی و “میلاد سروش”

گفتا بسُرای ، هر چه بادا ، بادا
با بانگ سروش در بکش فریادا
بهمن که شد آغاز بخوان با آواز
میلاد سروشیان مبارک بادا

 

 

 

 

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    بهمن 3, 1400

    سلام میلاد سروش مبارک

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 3, 1400

    سلام و درود و فراوان سپاس ❤️🙏

  3. سلام بر شما 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا