🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیّال

(ثبت: 212748) مرداد 10, 1398 
سیّال

حسّ می شوم…
روان در فردا…
روح فزاینده ی فواره ، رها
دست ا فشان
گسسته گیسو در هورای هوا
در مدّ و امتداد روشنی
آیینه دار خورشیدها
خروشان آبی اهورای آبها
جااری جنو ن جان گلبنان ماه
سرود
سبز به سینه
و
سر شار بستر رود
متن و موجود
در تمامت تماشا
در نشید و شید و شیپور سرخی گلنارها
خواهم بود ، خواهم بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    مرداد 10, 1398

    سلام و درود

    استاد ارجمند جناب رشنو والا مهر

    دست ا فشان
    گسسته گیسو در هورای هوا
    در مدّ و امتداد روشنی
    .
    .
    .

    دستمریزاد و دلنمیراد

    تقدیمی :💐

    همچنان فواره ای باشی دلا
    در سماعی دست افشان جلوه ها

    پایکوبان همچو مدی جزر آب
    می کنی گاهی نگاهی ماه را

    ولی اله بایبوردی

    10 / 05 / 1398

    🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

  2. امیر جلالی

    مرداد 10, 1398

    سراسر نوید و بود …
    زیبا بود و دلنشین نیز و درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا