🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاخه ی گریان

(ثبت: 267860) بهمن 30, 1402 

 

گر چه بر چوبِ دلم زخم فراوان دارم
تیشه ی عشق تو را دوست تر از جان دارم

هر نفس طعنه ی چشمت که به دل میکوبد
رقص صد خاطره بر شاخه ی گریان دارم

 

 

 

نقدها
  1. کمال

    اسفند 4, 1402

    وزن شعر رباعی نیست.

    • سحر فهامی

      اسفند 5, 1402

      درودتان سپاسگزارم….🌹🌹🌹

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 30, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتون سبز🌷

    • سحر فهامی

      بهمن 30, 1402

      هزاران درود سپاسمندم عزیز🌹🌹🌹🙏🙏

  2. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 30, 1402

    درود بر مهربانوی ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    🌸❤️🌺❤️🌿

    • سحر فهامی

      اسفند 1, 1402

      درودتان باد سپاسمندم از همراهی ارزشمندتان 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. درود
    زیبا سروده اید
    🍒🙏❤🌺

    • سحر فهامی

      اسفند 1, 1402

      درودتان باد سپاسمندم از همراهی ارزشمندتان 🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹

  4. مهدی محمدی

    اسفند 4, 1402

    سلام و عرض ادب قلمتان تابان 🌺

    • سحر فهامی

      اسفند 5, 1402

      سلام و ارادت گرامی سپاسمندم 🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا