🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاخه

(ثبت: 5572) اسفند 3, 1396 
شاخه

 

”  عشق  “

آنِ نگاه نغزتوست!

پلک در سپید ترین آرزو بزن!

روزن روز

باز کن بر من!

در باران

در برف

در هر بی دریغی روشن

پلک بزن ،  بزن !

ماه

پاره ی ای از روشنی های نگاه توست!

نگاهت !

نقش و نماد  زمان منست

و

عروس عبرتهای  لحظه هاست

مرا ، مرا

بارها به بیداری  ببر ، ببر

به بی دریغی بلند

ورقم بزن ، بزن…!

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):