🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شبح

(ثبت: 1657) خرداد 16, 1395 

خوشبخت ،

امروزی ،

مجذوب ِ بازتابش ِ رنگ

تسلیم ِ وسوسه ی آز

هم سنگ ِ نخوت است .

سرود خوان ِ سکسکه ی ارتباط

شَبَحِ درک ِ زمان

                     در حضور خالی ِ ذهن

همرنگِ نفرت است .

دور می ایستد

اعتماد ندارد

باور نمی کند

سایه ی شکِّ مجسَّم است .

بی پروا

کربن ِ کابوس ِ اندیشه های پوکش را

از حنجره پرتاب می کند

پیکر ِ جهل ِ مُرکّب است .

کلاغ ِ پژواکِ جیغ ِ زمین

اجابت ِ نفرینی بر پیشانی ِ هر روز

همزاد ِ وحشت است .

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):