🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شبیخون خیال

(ثبت: 6134) خرداد 21, 1397 
شبیخون خیال

آرزوهای تلنبار شده

و امیدی سر دار

و شبیخون خیال

بعد طغیان همه خاطره ها

مثل دریا شده ام، بعد طوفانی سخت

کاش می دانستی

در حضور تو همه خاطره ها میمیرند

با دمت همدم من

این امید است که جان میگیرد