🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب‌های فراق

(ثبت: 255175) دی 29, 1401 

 

دریای دلم از غم تو طوفانیست
شب های فراق ابری و بارانیست

این فاصله ها طاقت و صبرم را برد
شب تا به سحر حکایتی طولانیست

 

 

 

 

نظرها 13 
  1. طارق خراسانی

    دی 29, 1401

    سلام پروانه عزیز
    امروز اینترنت منطقه ی ما تا چند ساعت دیگر برای برگزاری کنکور قطع خواهدشد لذا اول صبح به زیارت اشعار دوستان آمده و آنان را نوش می کنم.
    بی تکلف عرض می کنم این رباعی خیلی خیلی زیباست و به دلم نشست جنس احساست را دوست دارم، ای کاش این رباعی به یک غزل عاشقانه مبدل گردد.
    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

    • سلام جناب خراسانی
      ممنونم از محبت شما
      چشم
      در اولین فرصتی که آسمان دل ابری شد؛ برمی‌گردم سراغش و ….
      🙂🌺

  2. علی معصومی

    دی 29, 1401

    درودها بانو اجورلوی ارجمند
    💠💠💠

    گفتی که چرا این سان آشفته و بی تابی
    ای جان به فدای تو، از بی سروسامانی است

    سهم تو شکر خند و اوازه شیدایی
    سهم دل من اما یک عمر پریشانی است
    ✍بداهه تقدیم

  3. سلام و درود و خدا قوت

  4. سیاوش آزاد

    دی 29, 1401

    سلام
    شب های فراق ابری و بارانیست
    بارانی در بطن خویش ابری را ندارد

  5. درودو سپاس بر شاعر با ذوق و استاد بزرگوارم

    سرکارخانم پروانه آجورلو
    وقعا دست مریزاد زیبا و دوست داشتنی و ماهرانه می سرایید علاوه بر اینکه تصاویر زیبا وجذابند و در هر مصرع آرایه
    مراعات النظیر به خوبی نقش بازی کرده اندهیچگونه حرف ربط و اضافه ای که فقط برای پر کردن وزن عروضی می باشد وجود ندارد و و این فضا هایی را که اشغال می کنند در خدمت تصویر سازیهای زیبا قرار گرفته است

    تقدیمتان
    با چتر بیا، مجلس ما بارانی ست
    ترحیم قلم، به جرم نافرمانی ست
    قلیان قدغن گشته، صدایش ممنوع
    اینجا نفس چلچله ها زندانی ست
    ارادتمند
    🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏

    • سلام جناب جمعی
      من شاگردی بیش نیستم در جمع شما بزرگواران
      و در حال یادگیری …
      بسیار سپاسگزارم از دقت و توجه شما
      و ممنونم بابت تقدیمی بسیار زیبا
      🌷🌺

  6. سلام و درودها
    زیبا بود
    شاعرانگی هایتان مستدام

  7. درود بر شما
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی در پناه حق 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا