🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب یلدا

(ثبت: 388) آذر 28, 1394 

شب یلداست شب خاطره ها

خاطراتی همه شیرین و عزیز

خاطراتی همه از عطر صمیمیت و شادی لبریز

فرصتی سبز و بهارآیین تا بار دگر

پیش هم بنشینیم

نفس سرد زمستان را با زمزمه ها

نقل یک خاطره از دفتر پیشین ترها

خواندن یک غزل از حافظ شیراز که دلهامان را

گرمتر می خواهد

دور کنیم

به تمنای بهاری که ز راه

خواهد آمد و صمیمیت سبزش را خواهد بخشید

خاطرآسوده ز دیوی که پسِ پنجره کرده ست کمین

دل خود را و دل یاران را

مسرور کنیم

صحبت از گرمی و دلبستگی و نور کنیم.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):