🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب یلدا

(ثبت: 219853) دی 1, 1398 
شب یلدا

 

شب یلدا شد و پائیز به پایان آمد
غصه ها دور شد و عشق فراوان آمد

یاد آن خاطره ها در شب طولانی سال
دلتان گرم، خزان رفت و زمستان آمد

#حسین_قالیباف
#تابان

http://taban-poet.blogfa.com

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود بر شما
    زيبا و پر از معنا خواندمتان
    برقرار باشي و سبز
    در پناه حق

  2. سپیده طالبی

    دی 2, 1398

    درودها گرامی زیبا بود و دلنشین
    و از منظری دیگر من میگویم :

    آخرِ این فصل هم پاییز را یلدا رُبود!
    فصل، فصل عاشقی بود و
    به حُرمت هم ، دلی عاشق نشد!

    با زمستان پیشِ رو و
    این دل یلدا زده هر شب اسیر و
    مانده‌‌‌ی پس‌لرزه‌های بی‌کسی آنوقت باید
    ما چگونه تا کنیم ؟!

    سپیده طالبی

    پاینده باشید🌺

    • درود بر شما استاد بزرگوار

      دست مریزاد به این همه ذوق و سلیقه

      سپاس فراوان از بداهه ی زیبایتان

      پایدار باشید 🌹🌹🌹

  3. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر جناب آقای قالیباف
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا