🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب

(ثبت: 219110) دی 19, 1398 

 

💢 #شب:

نشسته است بر دامن شب
ماه نقره فام
بی قرار است
دیداری روی ستاره های شب را

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود

    دستمریزاد استاد فلاحی عزیز

    تقدیمی : 🌿

    پهن دامن شب ببین گسترده ای
    بینِ انجم مَه رخی را خنده ای

    بی قراری کهکشانی آشکار
    رخت بندد منتظر آن لحظه ای

    ولی اله بایبوردی

    19 / 10 / 1398

    🌿🌿💐🍃💐🌿🌿

    • سعید فلاحی

      دی 25, 1398

      ارادت‌ها…
      🌹🌷🌺🌸🙏🙏🙏در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا