🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب

(ثبت: 219124) بهمن 4, 1398 

 

❆ #شب:

هزار و یک شب
خیال بافته ام
آمدنت را
تویی که شبی نداشتمت

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    بهمن 4, 1398

    🌿🌸🌺🌸

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 4, 1398

    سلام و احترام،
    دعوت اید به ادامه ی کارگاه سوم:

    http://sherepaak.com/221513/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا