🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعبده رقصان

(ثبت: 14146) بهمن 21, 1397 
شعبده رقصان

 

در ره عشق تو همواره غزل خوانم من
از بر جان تو عمری ست که جانانم من

گر چه یک بار ندیدی تو منِ مسکین را
روز و شب از نگه ناب تو حیرانم من

هر زمانی که می افتد نظرت بر من زار
تا دگر بار رسد مست و پریشانم من

شدم آواره کوی تو و عشقت جانا
به خدا پیشرو خانه به دوشانم من

صنما تا به کی اینگونه مرا می رانی
چو سگان بر سر کوی تو نگهبانم من

با رقیبان،،تو سخن ساز مکن محبوبم
به خداوند قسم بر سر پیمانم من

به جهان آمده ام تا که غلامت باشم
جز تو دیگر ز جهان هیچ نمی دانم من

از چه رانی ز درت عاشق رسوایت را
بی جمال رخ تو ، بی سر و سامانم من

به تمنّای وصال تو شدم زار و زبون
روزگاری ست که از قهر تو نالانم من

ای سحرگاه شب تیره هجران باز آ
بهر اِغوای رقیب،شعبده رقصانم من

 

علی احمدی (حادثه)

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 21, 1397

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌸

    • علی احمدی

      بهمن 22, 1397

      سپاسمندم محبت فرمودید خانم ایرانپور

  2. زانا کوردستانی

    بهمن 21, 1397

    ██__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█
    ________█
    “““““✬ ‘✧ `✬
    “““““ ♜=♜=♜
    “““` ` {_♥_✿_♥_}
    ‘“` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
    ““♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
    “`{==================}
    “`{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}

    درود بی پایان

    سروده ای عالی بود

    احسنت

    • علی احمدی

      بهمن 22, 1397

      استاد فلاحی گرانمایه سپاس که خط خطی هایم را زیبا می خوانید بزرگوار

  3. بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹

    • علی احمدی

      بهمن 23, 1397

      زیبا نگاه والای حضرتعالی است استاد مصطفایی دهنوی والامقام

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا