🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعرهایم…

(ثبت: 222830) فروردین 10, 1399 

 

در لابه لای کلمات آخرین شعرهایم
می‌چکد اشک های مرگ
می‌دود در رگ های یک معتاد
از دروازه های سرنگی سرد
پیش چشم دخترکی ژولیده موی
که زیر حملهٔ
تازیانهٔ کمربند پدری لااُبالی
می‌شود سرخ
می‌کشد درد

من کلمه به کلمه شعرهایم را
فدای خاک خونین‌فام سرزمین‌ام کرده‌ام
در آن هنگام
که زنان مومن اش
زنانگی خود را
می‌فروشند ارزان
به بهای کسبِ تخفیف
در چک و چونه ای درد آور
منزجر!

من تمام شعرهایم را
انداخته‌ام
به پای پدرانی که
بارِ شرمگین نگاهش
از دستانِ خالی
اما پاک،
می‌کُشد آرام
از خجالت
انتحاری
در پیشگاه زن و فرزند
با درد

من می‌کنم، نذر
تمام شعرهایم را
به آستان حضرتِ مادر
که با زحمت
می‌کند بزرگ
دو سه سر فرزند
قد و نیم قد
بی پدر
با درد
همچون مرد

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

نظرها
  1. محمد رضا درویش زاده

    فروردین 10, 1399

    درود این درد جامعه ماست بخوبی در قالب شعر بیان کرده اید سپاس🙏🙏🌹🌹

  2. علی معصومی

    فروردین 10, 1399

    🌺🌸🌺🌸🌸🌿

  3. درود بر شما🌹🌹🌹🌹

  4. مینا یارعلی زاده

    فروردین 11, 1399

    👏👏👏

  5. مسیب عبدلپور

    فروردین 13, 1399

    ❤❤❤🌹🌹🌹🌹❤❤❤

  6. کوروش طالقانی

    شهریور 1, 1400

    درودتان

    احسنت
    دستمریزاد

    👏🙏👏

    لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا