🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر من

(ثبت: 238698) اردیبهشت 16, 1400 
شعر من

 

مرحبا ای هدهد سبز بهار

ده بشارت باغ را از چشمه سار

مرحبا ای همنشین کوی یار

ای گل همصحبت باد بهار

سینه ام دشتی است سرمست نسیم

جان سراید نغمه ی امّید و بیم

صد دریغ و درد مکتوم است شعر

در درون سینه منظوم است شعر

ای حریر سیمگون مهتاب من

نقره باران کن شب مرداب من

زخمه را بر سیم تار دل بزن

آتشی بر لاله زار دل بزن

دست را بر دسته ی مضراب بر

عاشقان را در حضور ناب بر

قصّه های شعر یعنی سوختن

شرح می از درد نی آموختن

شعر من شور شعور اندرون

می چکد از ابر من باران خون

شعر من جامی است از صهبای عشق

ناله ای از تار پرغوغای عشق

شعر من یعنی تمام زندگی

درد دل را رونق پایندگی

شعر من لوح  پیام ناب من

دفتری از حکمت و آداب من

دفترم میگوید از دل راز من

وادی طور است چشم انداز من

شعر داروی جنون واله هاست

از تبار داغ سرخ لاله هاست

شعر اشکی بر رخ آئینه ام

روشنی بخش فضای سینه ام

من نهایت را ز شعر آموختم

در لهیب ناله هایش سوختم

شعر آتش زد درون سینه ام

سوختم گل سرزد از آئینه ام

شعر آتش زد درون بسترم

سوختم ،گل سرزد از خاکسترم

سوختم خاکسترم پرواز کرد

ناله از نای جنون آغاز کرد

شعر در رقص آمدو آواره شد

بند بند جویباران پاره شد

با سلامی شعر را پایان برم

باغ گل را خدمت باران برم

فاطمه صادقی

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 16, 1400

    سلام خانم صادقی

    به به
    بنده می پنداشتم شما سپید سرا هستید چه مثنوی پرشور و زیبایی.
    واقعا عالی بود.
    امیدوارم بستر شعر پاک محل مناسبی برای شکوفایی شعر شما باشد.

    در پناه خدا………. 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • فاطمه صادقی

      اردیبهشت 16, 1400

      سپاسگزارم از اینهمه محبت و اظهار لطفتون استاد😍🤩

  2. محمد خوش بین

    اردیبهشت 16, 1400

    درود بر شما زیبا بود خیلی🌿🌿🌿🌿

  3. سعید فلاحی

    اردیبهشت 16, 1400

    درودتان

    احسنت

    لذت بردم

  4. حسین شیرکوند

    اردیبهشت 17, 1400

    🏵️🌻🌷🌹🌸🌺💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا