🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر پاک

(ثبت: 55) مهر 20, 1394 

«طارق» که نوید «شعر پاک» آورده ست
ســـردفتـــر عشق را ملاک آورده ست
دامــن دامــن گل از گلستـــــان ادب
ماننــــد ستـــــاره تابناک آورده ست.

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 20, 1394

    با سلام و درود بی حد

    سپاس حضرت استاد

    :گل:

  2. نگار حسن زاده

    مهر 20, 1394

    سلام و عرض ادب و احترام

    استاد خوبم خواندن از قلمتون بسیار جذاب و دلنشینه

    سپاس از بزرگواری هاتون

    و تبریک به باباطارق مهربانم

    هردو عزیز سلامت و سعادتمند باشید

  3. سمانه تیموریان

    مهر 21, 1394

    عرض ارادت
    درود به استاد کاشانی عزیز و طارق بزرگ
    شاد و سلامت باشید
    سایتون بر سر فرهنگ و ادب مملکت مستدام باد

  4. مينا امينی

    مهر 22, 1394

    واقعا لذت ميبرم از شعراتون…

  5. صباغ کلات

    مهر 23, 1394

    .

    .

    تقدیم :
    …………..

    ولـــــــیِ عهــــد جهــان ادبـی اسـت ؛ از در فـهـــم

    والــــی عصـر یقـیـنـی ؛ که نــدایـی است ؛ به عشق

    بــزم عشـق است و ادب ؛ هم تـو ، ســزا وار ترین

    قــد رعنـــای تـو ، انـدازه ردایـی اسـت ؟ بـه عشق

    آسـمـــانی است ؛ چــو آییـنــه و آبی است ؛ چـو آب

    طــارقــی ؛ راهـروان را ، که ودایـی ست ؛ به عشق

    ………………………………………………………

    خداوند توفیق افزون دهاد !

    و گل های فراوان
    .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا