🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر پاک …

(ثبت: 3129) دی 27, 1395 

                          « به نام خدا »

    تقدیم به همهٔ اعضا و همراهان عزیز شعرِ پاک … 

    

      می ستایم لطف های خالقِ افلاک را

     آنکه آتش آفرید و آب و باد و خاک را

   میسپارم دستِ او از چشم زخم حادثات

    همرهانِ مهربان و خوبِ «شعرِ پاک» را.

                   

                    « مهران اسدپور »

نظرها 19 
  1. حامد علی بیگی

    دی 27, 1395

  2. سحر جهانی

    دی 27, 1395

    درود برشما

  3. طارق خراسانی

    دی 28, 1395

    سلام بر فرزند شاعرم مهران عزیز

    قبل از تایید ، شعر زیبایت را خواندم  گرم و صمیمی سروده ای 

    به همین خاطر دیروز گفتم به دوستان آن را در بنر متحرک نمایش دهند و بنا ندارم حالا حالا ها آن را از آن بالا پایین بکشم.

    به وجود مهربانت افتخار می کنیم و یک یک اعضا قدر شما نازنین را به خوبی می دانیم .

    اینجا خانه ی شاعران پاک است و امن ترین سایت شعری ست که اجازه توهین و حرمت شکنی به احدی را نمی دهد .

    مهران ها می توانند فرهنگ دیگر خواهی و عشق را در اینجا و هرکجا که باشند توسعه دهند .

    در یک کلام  عزیزمی

    در پناه خداوند سبحان شاد زی

    • مهران اسدپور

      دی 28, 1395

      درود بر استاد خراسانی عزیز ؛

      باز هم چون گذشته با بزرگواری و فروتنی، حقیر را مورد تفقد و مهر قرار دادید ، امید است ذره ای شایستهٔ الطاف حضرتعالی و دیگر دوستان باشم.

      توفیقتان افزون باد .

  4. درود بر شما

  5. درود و سلام همراه و همقطار مهربان.من هم به سهم خودم صمیمانه از شما سپاسگزارم بابت سرودهء زیبا و وقتی که گذاشتی.بی نظیر بود دوست عزیز.

    شادزی و همیشه نویسا

    • مهران اسدپور

      دی 28, 1395

      درود جناب پورسلیمانی عزیز؛

      سپاس از بزرگواری و همراهی پرمهرتان …

      شاد و تندرست باشید.

  6. نگار حسن زاده

    دی 28, 1395

    درود بر شما

    شعر زیبایی رو به همراهان پاک هدیه کردید

    بسیار عالی

    موفق و پیروز باشید

    • مهران اسدپور

      دی 28, 1395

      درود ؛

      سپاس از توجه و همراهی شما …

      تندرست باشید.

  7. علیرضا حکیم

    دی 28, 1395

    درود بر شما بسیار زیبا

    ممنون شما

    موفق باشید

    • مهران اسدپور

      دی 28, 1395

      درود و سپاس از همراهی شما .‌‌..

      شاد باشید.

  8. derod

  9. سیدعلی مجیدی

    بهمن 23, 1395

    خیلی لذت بردم عالی بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا