🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر

(ثبت: 248934) تیر 9, 1401 

شاعرێکی بێ‌دەسەڵاتم،
کە شێعرەکانم
شیاوی خۆشەویستی تۆ نییە!

▪برگردان فارسی:

شاعری یک‌لاقبایم
شعرهایم، کفاف دوست داشنت را نمی‌دهند.

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    تیر 9, 1401

    سلام کلا فکر نکنم وادی شعر بتواند کفاف آدمی را بدهد
    وادی فقر و فنا است

    • سعید فلاحی

      تیر 11, 1401

      درود

      بلاشک

      مگر اینکه خودفروش و قلم فروشیـکنی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا