🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شلیک

(ثبت: 234620) دی 2, 1399 

 

چه کسی هست که شلیک کند؟

اولین تیر ز بیداد به پرواز کند؟

گوشها را بنوازد به نوای رگبار

ماشه ها تشنه ی لمس اند، چه جای صبر است؟

چه کسی هست که شلیک کند؟

به شهابی دل ما شاد کند

قدرت شرق فرو ریخت به یکباره، چه خوب

قدرت غرب فرو ریزد و بر خاک شود

ماشه ها تشنه ی لمس اند، چه جای صبر است؟

اتحاد دول شرق ز هم بگسسته

اتحاد دول غرب فرو ریزد و بر باد شود

خشم سرخ پوست و سیاه پوست و خیابان خوابها

ظالمان را همگی غرقه ی مرداب کند

ماشه ها تشنه ی لمس اند، چه جای صبر است؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. 💐🌹💐🌹💐🌹💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا