🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شما خورشیدها

(ثبت: 217699) آذر 17, 1398 

♡ شما خورشیدها:
▪به شهدای نماز جمعه مسجد نور کرایس چرچ نیوزیلند(۲۴اسفند۹۷)

هر یک از شما
خورشیدی است
شب پره ها نمی فهمند.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مينا امينی

    آذر 17, 1398

    درودها هنرمند
    کوتاه زیبایی بود
    مانا باشید به مهر
    💐🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا