🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شمعِ روشن

(ثبت: 219105) دی 15, 1398 

 

– شمع روشن:

ای شمع روشن ایل و قبیله ام
مباد که خاموش شوی روزی
و دل مرا در آتش فراق سوزی.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#سه_گانی
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 15, 1398

    درود بر شما جناب فلاحی عزیز
    💐🌿💐

    • سعید فلاحی

      دی 15, 1398

      سلام و درود🌹🌷🌺🌸در پناه خدا

  2. سلام و درود

    هجران و غمگینی …

    تقدیمی : 🌺

    رو به خاموشی بدان هر روشنی
    با خزان ، بی گل ببینی گلشنی

    گر خزانی هست هجرانی وصال
    آتشین عشقی چو اسبی توسنی

    ولی اله بایبوردی

    15 / 10 / 1398

    🍃🍃🌺🌺🍃🍃

    • سعید فلاحی

      دی 15, 1398

      🌹🌷🌺🌸👏👏👏👏👏در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا