🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شمع ….

(ثبت: 5403) بهمن 7, 1396 
شمع ….

شمــــع شـــوقــــم که در این بـزم صفا می سوزم

نــور می بخشـــم و در جمـــــع شمــــا می سوزم

شاعــــر عشقــــم و هــر لحظــه غــزل می سازم

شاهـــــد مهــــرم و بــا یـــــاد وفــــا می سوزم

دوست پـــروانــه و ســـاقــی گل و مطـرب بلبل

در چنیـن انجمنــــی وه چـــــه بجــــا می سوزم

چشـــم بـــد دور کـــه در بــزم شمـــا پاکدلان

شعلــه می نوشم و بـــی چــون و چرا می سوزم

شمع سان مرگ مـن خسته دل از خاموشی است

زنـــدگـــی هست مـــرا تا که به پــا می سوزم.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):