🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شنتیا

(ثبت: 256267) بهمن 25, 1401 
شنتیا

پوریایِ ولی

_ علی‌ست!

“به عزّت و شرفِ لا اِلهَ اِلَّا الله”

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ ن:

ملاتِ عقل را بُردم به سمتِ عرشِ چشمانش

بدیدم آینــــہ در آینــــہ آیینـــه‌گردانش

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):