🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهاب آسمانیم

(ثبت: 5890) اردیبهشت 3, 1397 
شهاب آسمانیم

دلم هرروز به عشق تو مرا از جا برخیزد

مکن تندی تو ای دلبر که من مستم هوای تو

شهاب آسمانیم تو را از دور می بیند

کند قصه نگاهت را ؛ مرا شیرین به خوابی برد

چه شیرین عشق تو در خواب

چه سنگین بود غم دوری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):