🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهادت امام عسکری علیه السلام

(ثبت: 242267) مهر 23, 1400 
شهادت امام عسکری علیه السلام

 

در دل اهل حقیقت غصه‌اش را جا گذاشت
آخرین دردانه‌ی تسنیم را تنها گذاشت

رفت و لب های کویر زندگی شد پر ترک
یک بیابان تشنه را در حسرت دریا گذاشت

واژه ها در غیبتش انگار کم آورده اند
مهر گنگی بر زبان مردم دنیا گذاشت

سالها در جان مردم عاشقی را رسم کرد
وقت رفتن روی قلب عاشقانش پا گذاشت

او که از اول بهشتی بود و دنیا را نخواست
یک قدم برداشت از اینجا و بر آنجا گذاشت

رفت از دست آن شراب ناب اما یادگار
آخرین پیمانه‌گردان را برای ما گذاشت

با عرض تسلیت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مهر 23, 1400

    آجرک الله یا بقیه الله 🙏

  2. عالی بود دستمریزاد🌸

  3. طارق خراسانی

    مهر 23, 1400

    سلام و درود

    با عرض تسلیت

    قلم توانای شما همیشه شاهکار می آفریند

    در پتاه خدا 🌿🌹🌹🌹🖤🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا